روش مطالعه ادبیات
روش مطالعه ادبیات
چکیده این مطلب : ادبیات فارسی هم شیرین هم چالش ساز
روش مطالعه ادبیات

روش مطالعه درس ادبیات

به جای معنی عبارات، روی مفهومشون تمرکز کن چون برای قرابت معنایی به دردت میخوره. توی بخش ثابت برنامه ات حتما شبی ۵ تست قرابت بزن و سعی کن مفهوم همه ی بیت هایی که تو گزینه ها اومده رو هم یاد بگیری.

به ترتیب شروع کن و همه ی آرایه ها رو بخون چون سوالات آرایه ترکیبی طرح میشه. وقتی همه ی آرایه هارو خوندی شبی ۵ تا هم تست ترکیبی آرایه بزن.

از لغت غافل نشو. (توی یه مقاله جدا کامل در موردش توضیح داده میشه) هر هفته حداقل ۲۰ تست از لغت و املای درسی که مفاهیمش رو کار کردی بزن.

از لغت غافل نشو. (توی یه پست جدا کامل در موردش توضیح داده میشه) هر هفته حداقل ۲۰ تست از لغت و املای درسی که مفاهیمش رو کار کردی بزن.

اجازه نده حجم درس ها نگرانت کنه و به بخش های کوچک تر تقسیمشون کن تا راحت از پسش بر بیای. حواست به مطالب مهم بعضی از درس ها(مثل زمینه های حماسه) باشه.
پی نوشت: ببین ما می دونیم از کنکور حذف شده مثل سایر عمومی ها منتها برای تمرین بیشتر و نبود منابع تشریحی کافی از تست زنی استفاده می کنیم به شرطی که توی تست زنی به نکات تستی کار نداشته باشی و بهش مثل یک تمرین تشریحی نگاه کنی.

 

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت دکتر میثم رنجبر تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت دکتر میثم رنجبر
دیدگاه

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت دکتر میثم رنجبر ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت دکتر میثم رنجبر رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

instagram telegram aparat