دبیرستان هیوا
دبیرستان هیوا
چکیده این مطلب : مدرسه
دبیرستان هیوا


 

ما چگونه شما را در مدرسه هیوا به خواسته های آموزشی تان می رسانیم؟

ما در ۲ حوزه روی شما سرمایه گذاری می کنیم:

حوزه اول: آموزش

حوزه دوم: توسعه فردی

 اول بریم سراغ آموزش:

۸۰۰ ساعت کلاس آموزشی شامل کلاس های تشریحی و تستی که شما رو از شرکت توی کلاس های دیگه بطور کامل بی نیاز میکنه. توی کلاس های مدرسه ما تدریس به دو شکل تستی و تشریحی انجام میشه اینطوری هم برای کنکور و هم برای امتحانات نهایی حاضر می شید.

۱۴ آزمون جامع تستی توی یکسال که یک عدد خیره کننده هست ازین ۱۴ آزمون ۹ تاش آزمون های جامع درون مجموعه ای و ۵ تاش آزمون های کشوری هستن اینطوری هم در سطح کشور رقابت میکنید و هم مهارت آزمون دادنتون بالا میره و طبیعتا نتیجه بهتری می گیرید.

۵۶ آزمون تشریحی توی یکسال علاوه بر پرسش ها و کوییزهای کلاسی شما رو آماده امتحانات نهایی میکنه خیلی از بچه ها بدلیل اینکه تنها به کنکور و تستی خوندن فکر میکنن اصلا توانایی امتحان تشریحی دادن ندارن نه اینکه بلد نیستن نه، مهارت پاسخدهی لازم ندارن این آزمون های تشریحی مهارت شما رو ارتقا میده و کمکتون میکنه که بهترین حالت خودتون سر جلسه امتحان نهایی نشون بدین.

جلسات مشاوره فردی با مشاور آموزشی هر دو هفته یکبار که طی اون علاوه بر بررسی روند مطالعه با بررسی کارنامه ها و نمرات کلاسیتون به شما برنامه مطالعه شخصی داده میشه ضمنا هر ماه یکبار یا با تماس تلفنی یا جلسه حضوری گزارش وضعیت تحصیلی دانش آموز به اولیای عزیز داده میشه.

۶ جلسه آموزشی اولیا که هر ۲ ماه یکبار با اولیا توسط مشاور ارشد مجموعه برگزار میشه و کارنامه های فعالیت ۲ ماهه دانش آموزان در اختیار اولیا قرار میگیره علاوه بر اون توی این کارگاه ها مهارت های مختلفی به اولیا آموزش داده میشه که با استفاده از اون ها بتونن ارتباط بهتری با فرزندان داشته باشن.

اردوهای تفریحی و بازدیدهای علمی که توسط مجموعه طراحی و اجرا میشه خدمتی دیگه هست که با استفاده از اون شما میتونین علاوه بر گسترش حوزه دیدتون در رشته تحصیلیتون از نظر روحی هم حسابی تجدید قوا کنید و روند آمادگی آموزشی خودتون دنبال کنید.

حوزه دوم: توسعه فردی

بطور کلی مهمه که شما چه رشته و شغلی دارید اما ازون مهم تر اینه که شما چه انسانی هستید؟ چقدر توانایی های خودتون قبول دارین؟ و چقدر دارین روی ارتقا و بهبود توانایی هاتون برنامه ریزی و تلاش می کنید؟

متاسفانه توی جامعه امروز نگرش اکثر مدارس و مراکز آموزشی روی بحث اموزش درسی هست و کسی به ارتقای شخصیت و توانمندی توجهی نمیکنه ما برای اولین بار در کشور قراره در مقطع متوسطه دوم، آموزش های توسعه فردی برای دانش آموزان طبق جدول زیر داشته باشیم این آموزش ها همونطور که از اسمشون پیداست آموزش های جدید و کاربردی هستن که بصورت کارگاه برگزار میشن یعنی عملی هستن و پروژه های ارائه شده در اون ها باعث تثبیت اطلاعات و رشد شخصی شما میشه با هم نیم نگاهی به این برنامه ها در جدول زیر داشته باشیم:

 

کارگاه ماهعنوانپروژه عملی
مهرهدفگذاری و برنامه سازیدارد
آبانبازسازی-
آذرخود اظهاریدارد
دیاصلاح مسیر با NLP-
بهمنزبان بدن-
اسفندسبک زندگی افراد موفقدارد
فروردینتمرکز و حذف عوامل مزاحم-
اردیبهشتکجا چطوری و چی بپوشم؟-
تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت دکتر میثم رنجبر تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت دکتر میثم رنجبر
دیدگاه

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت دکتر میثم رنجبر ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت دکتر میثم رنجبر رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

instagram telegram aparat