روش مطالعه زبان انگلیسی
روش مطالعه زبان انگلیسی
چکیده این مطلب : زبان درسی برای زندگی آینده
روش مطالعه زبان انگلیسی

روش مطالعه درس زبان

لغات زبان انگلیسی هم مثل عربی اهمیت خیلی زیادی داره و باید با توجه ویژه ای بهش نگاه کنی. برای لغات جدید فلش کارت درست کن و هر شب یه مرور روی اون تعدادی که هنوز بهشون مسلط نشدی داشته باش.

توی برنامه ی مطالعاتی ات حتما شبی ۱۰ تست زبان (لغت/گرامر) بزن. گرامر سه سال دهم، یازدهم و دوازدهم رو مبحث به مبحث جدا کن و مباحث مربوط رو با هم بخون.

هر مبحثی رو که مطالعه میکنی توی همون پارت ازش تست آموزشی و در پارت های بعدی زمان‌دار بزن که برات تثبیت بشه. هر تست گرامری رو که پاسخ میدی همه ی گزینه هاش رو تحلیل کن و علت ساختار اشتباهش رو یاد بگیر.

نکات و قانون های گرامر رو هر سه هفته یک بار از روی جزوه یا درسنامه ات مرور کن. از هر لغت هم خانوده های مربوط بهش (صفت، فعل، فاعل و..) رو هم پیدا کن و در کنار هم یک باکس از اون لغت تشکیل بده که بهتر تو ذهنت بمونه.

برای این درس بهتره که جزوه شخصی و خلاصه نویسی داشته باشی تا بتونی نکات رو دسته بندی شده مرور کنی. برای حل تست های درک مطلب باید کم کم پیش بری و شبی یک متن از کنکور سال های گذشته رو کامل تحلیل کنی.

پی نوشت: ببین ما می دونیم از کنکور حذف شده مثل سایر عمومی ها منتها برای تمرین بیشتر و نبود منابع تشریحی کافی از تست زنی استفاده می کنیم به شرطی که توی تست زنی به نکات تستی کار نداشته باشی و بهش مثل یک تمرین تشریحی نگاه کنی.

 

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت دکتر میثم رنجبر تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت دکتر میثم رنجبر
دیدگاه

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت دکتر میثم رنجبر ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت دکتر میثم رنجبر رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

instagram telegram aparat