روش مطالعه دینی
روش مطالعه دینی
چکیده این مطلب : دینی درسی مرموز
روش مطالعه دینی

روش مطالعه درس دینی

تو این درس بهترین منابع متن کتاب و نمونه سوال های تشریحی هستن، از سال دهم تا دوازدهم باید همه ی درس ها رو از کتاب بخونی. درس روز! هر درسی که سر کلاس باهات کار میشه یا خودت میخونی رو همون روز تثبیت کن.

از درس روزی که خوندی حداقل چند تا تمرین تشریحی جواب بده تا دستت راه بیفته. همینطور که داری درس های جدید رو میخونی برای مرور درس های قدیمی یه نگاه کلی به متن کتاب بنداز و برای مرور می تونی از تست های سال های گذشته استفاده کنی.

شعر ها و عباراتی که توی متن درس اومدن مهم هستن و ازشون سوال طرح میشه! بخش های (تدبر در قرآن) و آیاتشون جزو مهم ترین قسمت های هر درس برای امتحان هستند!!

برای تسلط به آیات باید شماره ی آیه و سوره، متن عربی و نکاتی که بهشون اشاره شده رو بخونی و حفظ کنی. برای حفظ کردن آیات از کلید استفاده کن، درسته که باید کل آیه رو بلد باشی ولی میتونی با لغتی که به یک نکته ی خاص اشاره میکنه برای خودت کلید آیه درست کنی.

پی نوشت: ببین ما می دونیم از کنکور حذف شده مثل سایر عمومی ها منتها برای تمرین بیشتر و نبود منابع تشریحی کافی از تست زنی استفاده می کنیم به شرطی که توی تست زنی به نکات تستی کار نداشته باشی و بهش مثل یک تمرین تشریحی نگاه کنی.

 

 

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت دکتر میثم رنجبر تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت دکتر میثم رنجبر
دیدگاه

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت دکتر میثم رنجبر ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت دکتر میثم رنجبر رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

instagram telegram aparat